dijous, 23 d’octubre del 2008

Countdown to Panellets' Day!!


Aquest any em toca treballar el cap de setmana de Tots Sants, així que el gran dia de la preparació dels panellets l’hem hagut de traslladar al proper dissabte, d’aquí dos dies. Aquest matí, tot i que s’ha despertat humit, plujós i fred, m’he ataviat amb el meu abric i el meu mocador de coll i he anat a fer el primer pas indispensable: comprar tot el necessari. Ja se sap, l’ametlla mòlta, el coco, els pinyons... I el millor de tot quan començo aquest ritual és que és l’únic cop de l’any que vaig a una botiga de barri que hi ha darrere del mercat, que, la setmana que ve, segur que estarà fins a dalt de gent comprant ingredients per panellets. Avui, perquè encara era aviat i perquè els dies que fa fred els tarragonins s’amaguen com cargols a casa, no he hagut de fer gens de cua i he pogut fins i tot fer broma amb el venedor, un senyor gran venerable i gran coneixedor de les fluctuacions de preus de pinyons i ametlles.
I per donar forma a tot plegat enguany tinc un complement de luxe: un pinzell de silicona! He regirat mitja Tarragona fins trobar-lo, però ja és meu, i a veure si així com a mínim aconsegueixo que se’m quedi enganxat algun pinyó, que sempre em cauen tots...
En fi, dissabte publicarem els resultats!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada