dijous, 13 de novembre del 2014

In My Mail Box (IMM I)

Continuo sense gaire temps de llegir, ni pràcticament de respirar profundament, però continuo sense oblidar-me del blog i decidida a construir una barricada, ni que sigui per aconseguir fer una actualització al mes. Així que aquí vinc amb una motivació més per escriure: m'apunto a la moda de molts blogs sobre llibres (tot i que no sé si els d'altres productes també ho fan, però tant s'hi val!) de presentar les darreres adquisicions fetes. És allò que en anglès li diuen In My Mail Box (IMM), és a dir, a la meva bústia, i que, en el meu cas, aniré numerant conforme vagin apareixent.

I és que de tant, entre comandes de pijames de bebés i de nórdics per bressol, o de cremes miraculoses perquè m'esborrin les ulleres en tan sols un minut (Déu salvi la BB Cream), a casa també arriben llibres. En aquest cas, una comanda de The BookDepository que, encara més sorprenent, no eren llibres per a nadons, sinó per adults. Per a una servidora. Ara hauré de fer una comanda a algun lloc perquè m'enviïn el temps per llegir-los.


  • How it all began, de Penelope Lively. Ja ho he dit diverses vegades que m'encanta aquesta autora, i amb el seu extensíssim catàleg, hi ha molt on escollir. De moment estic enfrascada amb aquesta història en què un esdeveniment inicial, l'assalt a una dona pel carrer, desencadena un seguit de canvis en personatges que l'envolten, i d'altres més llunyans.
  • Sanditon, The Watsons and Lady Susan, de Jane Austen. És curiós que tinc una col·lecció que intento cuidar força d'obres de Jane Austen, amb unes bones edicions de les obres principals, assajos, biografies... Però mai no m'havia parat a pensar que tinc un buit important pel que fa a obres de joventut i novel·les inacabades. Aquest trio d'obres sense finalitzar és un bon començament per omplir-lo.
  • Life after Life, de Kate Atkinson. Tinc moltes ganes de llegir alguna cosa de Kate Atkinson ja que crec que és un estil d'autora que connecta força amb les meves preferències lectores, i m'he animat amb aquest Life after Life, obra recent de l'escriptora, en què la protagonista té infinites oportunitats de renéixer fins aconseguir completar una missió... Una proposta original que espero que ofereixi un contingut a l'alçada.
  • Quartet in Autumn, de Barbara Pym. A les meves comandes mai no pot faltar un nou Barbara Pym. I més amb l'emoció que em va causar veure que s'han seguit reeditant les seves obres, i títols que ja estaven fora de circulació tornen a ser a ser fàcilment localitzables. Per fi veig factible fer-me amb la biblioteca completa, pas a pas.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada