dijous, 15 de desembre del 2011

Miniescapada nadalenca a Londres

Enguany tenim una temporada nadalenca molt viatgera, i la primera part la iniciem a partir de demà amb una miniescapada a Londres. Tinc moltes ganes de tornar a la capital anglesa (fa cinc anys que no hi vaig, tot i que l'any passat vam passar les vacances d'estiu fent ruta per Anglaterra i Gal·les), però veient les previsions meteorològiques (que anuncien neu per demà i màximes de 4 i 3 graus pel cap de setmana) a una li sorgeixen alguns dubtes. Tot i que confio que, malgrat el fred, ens ho passem força bé: tenim entrades per veure el musical Wicked i fins i tot farem la visita a les Houses of Parliament, que tot i ser el tercer cop que aniré a Londres, mai no hi havia pogut entrar.

Com a prèvia a aquest cap de setmana tan gèlid, i espero que també tan nadalenc, volia encomanar una mica d'esperit festiu al blog amb un parell de nadales. I com que a la meva maleta recuperaré diverses peces de roba que vaig fer servir en la meva etapa d'Erasmus a Suècia per sobreviure al fred nòrdic, inevitablement la meva ment ha acabat viatjant cap a les nadales sueques, que continuen sent les meves favorites. Aquí en teniu una mostra:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada