dilluns, 9 de maig del 2016

IMM IV Sant Jordi 2016



La veritat és que m'ha resultat una mica perturbador descobrir que el meu darrer IMM el vaig fer just pel Sant Jordi de l'any passat. I com a conseqüència, m'estic adonant que m'he quedat sense comentar aquí els llibres que vaig rebre per Nadal i que he anat comprant en el darrer any (tot i que confesso que uns pocs han estat descàrregues directes al meu Jess... vull dir, el meu Kindle). Així que permeteu-me la llicència i us prometo un IMM aviat en una mena de retorn al passat per acabar de posar-nos al dia.

Així que aquí va el repàs a les meves adquisicions per aquest Sant Jordi:


  • Oona y Salinger de Frédéric Beigbeder. Aquest és el llibre que m'han regalat per aquest Sant Jordi, prèvia petició meva. En teoria, Frédéric Beigbeder no s'ajusta gaire al tipus d'autors que m'agraden (i com més conec de la seva forma de ser, crec que menys ganes tindria de llegir-lo), però la premissa d'aquest llibre era massa temptadora. Una reconstrucció fictícia de les cartes entre J.D. Salinger i una antiga xicota i dona de Charles Chaplin, Oona. Espero no penedir-me d'haver-lo escollit...
  • Nora Webster, de Colm Toíbin. Fa uns quants anys (cinc!) vaig comentar aquí el molt que em va agradar Brooklyn de Colm Toíbin, però mai no havia tornat a llegir res d'aquest autor. Els bons records del seu estil, però, fan que em miri aquesta història d'una dona irlandesa que es queda vídua amb força confiança.
  • Antologia de Contes, de David Foster Wallace. Compra impulsiva del dia: no he llegit res de David Foster Wallace però tinc ganes de descobrir-lo. I una antologia de contes és potser una forma introductòria més que bona, així que l'edició en català de les seves històries em va semblar una bona oportunitat per introduir-lo a la nostra biblioteca.
  • Costura Creativa, de Sylvia Santiváñez Pascual. El llibre DIY d'aquest Sant Jordi. La màquina de cosir, que em vaig comprar estant embarassada, continua sent la meva assignatura pendent. Aquest llibre (de l'autora coneguda a la xarxa com Chita Lou) pretén ser una introducció per gent com jo que no acabem d'arrencar amb ella. 


1 comentari: