divendres, 5 d’agost del 2011

Un mussol des del Japó

Deia la novel·la de James M. Cain que el carter sempre trucava dos cops, i en el meu cas, el passat dimecres em va picar a la porta de casa dos cops un carter, tot i que dues persones diferents: un, el meu habitual carter, que em va portar el certificat de rigor, i el segon, un menys conegut, que em portava el "mussol" o paquet que la Nemui m'havia enviat des del Japó com a regal d'aniversari.

A banda que és molt divertit veure la cara del carter quan et diu "tens un paquet que ve del Japó, que sabies que això t'arribaria?!", he de dir que em va fer moltíssima il·lusió rebre aquest paquet sorpresa. I més encara quan vaig poder veure el seu contingut:

Una samarreta de Hogwarts, l'escola de màgia de Harry Potter, per poder anar ben uniformada, juntament amb una postal del darrer film i enganxines dels cartells de les set pel·lícules anteriors. Així que moltíssimes gràcies, Nemui, per aquest regal sorpresa, i estic desitjant que baixin els valors de humitat perquè pugui tornar a ser suportable anar amb mànigues de samarreta i estrenar-la!!

I amb aquest nou regal, la meva parafernàlia de Harry Potter comença a ser preocupant, entre els regals d'aquest aniversari i els records que em van portar l'hivern passat del parc de Harry Potter a Orlando:

I evidentment aquí falten els set llibres, així que qualsevol dia hauré de sortir de l'estudi per deixar espai a tot el relacionat amb Harry Potter...

3 comentaris:

  1. Eiii!!

    Què bé que t’agradés! T’haguessis hagut de fer una foto en el moment d’obrir el paquet, m’hagués agradat veure la teva cara! ^^ Jo també en tinc una d’igual, de samarreta, així que podem anar uniformades! (^_-)

    ResponElimina
  2. I tant que em va agradar! :D Moltíssimes gràcies, guapa!! (i llàstima que al desembre em sembla que no farà temps per anar en màniga curta i lluir uniformes!).

    ResponElimina
  3. Sempre ens podem posar una samarreta de màniga llarga a sota :P

    ResponElimina