dilluns, 21 de desembre del 2015

Favorits de Nadal

Tenia ganes d'aquest mes replantejar el post de Favorits i fer una edició especial nadalenca, centrant-me en els nous objectes relacionats amb el Nadal que han entrat a casa meva aquest mes de desembre i que em tenen enamorada. Hi volia incloure la meva agenda i calendari per a l'any vinent, però finalment els deixaré per un altre post especial de finals d'any. I, evidentment, a casa meva hi ha molts altres objectes nadalencs que m'encanten i que vaig traient de l'armari conforme avança l'advent, però em venia de gust destacar aquestes petites novetats.



  • Espelmes especials de Nadal de Vainilla (Lidl) i Avet (H&M Home). Porto unes quantes setmanes en què m'he aficionat a encendre espelmes per casa, ja que trobo que fan l'ambient més acollidor, em relaxen i a més, si són aromatitzades, tenyeixen la sala d'una olor suau molt agradable sense arribar a agobiar. Ja tenia per casa una espelma nadalenca de pa de gengibre (gingerbread) de Zara Home, però enguany s'hi ha afegit la d'Avet d'H&M Home, que és molt subtil i agradable i apte també per època no nadalenca,i la de vainilla que vaig trobar a Lidl. M'encanta l'olor de vainilla, com podreu comprovar en aquest post, i a més aquesta anava decorada amb purpurina d'estrelles que li dóna el toc festiu irresistible.

  • Coixí de Nadal d'H&M Home. He dit que m'encanta H&M Home? De moment la secció de la marca sueca per a moda de la llar no està gaire estesa, però a Tarragona tenim la sort de tenir una botiga i em torna boja. Perquè els dissenys són molt macos i els preus molt més baixos que els de Zara Home, per exemple. Tant que fins i tot et pots plantejar comprar una funda de coixí per tan sols lluir-la durant les setmanes de Nadal, com és el cas de la d'aquesta estrella farcida de missatges festius. Tenia moltes ganes de tenir una funda de coixí així, i m'encanta que és nadalenca sense ser massa cursi.

  • Crema de mans i cacau de llavis de Vainilla Especiada (Yves Rocher). Si poseu els ingredients Nadal, edició limitada i vainilla en un producte, podeu tenir per segur que hi aniré atreta com una mosca a la mel. Tot i que és una olor més forta de les que acostumo a fer servir, m'encanta tant aquesta crema de mans com aquest cacau de llavis, tant per aroma com per efectivitat (especialment la crema de mans, que per mi és un bàsic un cop marxa la calor). I a més, pel preu era ben fàcil caure a la temptació. Llàstima que fossin una edició limitada i un cop s'acabi Nadal ja no es podran comprar!

  • Collarets intercanviables d'H&M. Avui us parlo molts cops d'H&M, i és que tot i que cada cop trobo menys roba per a mi que m'agradi a les seves botigues (sí que en trobo per la meva filla), cada cop m'agrada més tot el que desenvolupen en complements, bellesa o roba de llar. Aquest collaret em va entusiasmar: es tracta d'una cadena daurada amb diferents penjols de temàtica nadalenca per anar-los intercanviant. Són petits perquè no semblin massa obvis i donen un toc nadalenc al teu aspecte sense necessitat de cridar excessivament l'atenció, que és el que buscava. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada