dilluns, 11 de juliol del 2011

Retorn

Des del passat dissabte que ja torno a estar donant guerra per aquí amb relativa normalitat, tot i que la calor, les responsabilitats de neteja de la casa després de dues setmanes de "dictadura" felina (el que es tradueix en quilos de pèls per recollir amb l'aspirador), uns quants quilos més de roba bruta per rentar, i, perquè negar-ho, la programació de cinema de la Sexta 3 (ahir sessió intensiva amb Dead Poets Society i Amadeus) m'han mantingut una mica allunyada d'aquest blog.

Els dos petits viatges han anat força bé, i, com a mínim, m'han servit per desconnectar completament del ritme diari de feina-casa-estudis. Com que reconec que certs aspectes del tracte que els berlinesos donen als turistes em van incomodar una mica (aquests cambrers que et tiren les cartes del restaurant com si el que volguessin és arrossegar-te fora del seu local...), em quedo amb el viatge a la Dordonya o Perigord francès, que sempre vincularé amb les delícies del magret d'ànec i del pastís de nous deliciós. I, sobretot, amb la meva experiència veient les pintures de la cova de Rouffignac, d'allò més emocionant.

I de Berlín també tinc coses positives a dir: sobretot, el Pergamonmuseum amb l'altar de Pèrgam i la porta d'Ishtar de Babilònia que, tot i que no acabo d'entendre perquè aquests elements han d'estar tan lluny del seu ambient original, és tot un luxe poder veure-les de prop i no en els llibres. També guardaré molt bon record del seu interessant parlament o Bundestag amb la famosa cúpula de Norman Foster, o l'apassionant, tot i que molt trista, història de la ciutat.

Els viatges, com tots els que faig amb l'acompanyant habitual, els aniré explicant al nostre blog de viatges, per tal de no anar duplicant continguts. Així que si teniu curiositat, podeu anar traient el nas per allà.

I suposo que ara mateix em disposo a un estiu en què gairebé tot el temps lliure el dedicaré a tafanejar per internet,sortir de compres (poc, però una excursió a l'FNAC pre-aniversari no me la traurà ningú), esperar l'estrena de la darrera de Harry Potter i, sobretot, llegir enxufada al ventilador. Això fins que no em decideixi sobre què estudiaré l'any vinent exactament i no comenci a avançar alguna cosa de temari (és una malaltia, ho sé),  de moment ens dedicarem a mandrejar, que fa massa temps que no ho faig...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada