dimecres, 13 d’octubre del 2010

Dolça xocolata

L'altre dia vaig comentar com m'havia quedat d'encantada veient una de les exposicions fotogràfiques del Food Photo Festival de Tarragona dedicada exclusivament a productes fets de xocolata. Doncs bé, sembla que l'impacte va tornar a manifestar-se el passat cap de setmana amb efectes retardats en un parell de dies (jo no he tingut pont ni festa el dia 12) força dedicats al món del cacao.
Va començar amb una escapada dissabte a la nit a un dels restaurants que més m'agraden de la Part Alta de Tarragona: el Succa. És relativament nou i està dedicat al món de les fondues, tant de carn, de formatge com, evidentment, de xocolata. Les fondues són un dels tipus de menjar que més m'agraden per sopar a fora, perquè converteixen tota l'experiència en quelcom d'especial i divertit. I tot i que aquella nit es preveia el diluvi universal a la ciutat (al final va arribar més tard i no va ser per tant), vam marxar de casa sense por a assaborir la seva amanida de taronja i pernil d'ànec (i el pernil d'ànec és un dels aliments més bons del món), la fondue de filets de porc i vedella i, com no, la fondue de xocolata amb llet de postres. Evidentment, a aquesta darrera hi ha la part clàssica de la fruita, els inevitables melindros i, la meva preferida, els núvols de caramel que, mullats en xocolata, són una experiència pecaminosa.
Diumenge, però, es veu que no en tenia prou i em vaig aventurar a fer el meu primer brownie de nous. Fa uns mesos vaig tenir un primer intent gens digne de fer-se constar en aquest blog amb el preparat de Mary Lee, i que va quedar força horrorós pel senzill error de no fer servir un motlle adequat. I tot i que aquest cop, que he fet des de zero la massa del brownie, tampoc no he acabat d'encertar el motlle, el resultat ha estat molt bo pel que fa  a gust. Si, a més, li afegim que ha estat l'excusa perfecte per acabar amb el gelat que s'havia quedat al congelador des d'aquest estiu i que, a més, el primer tast el vaig fer des del sofà mentre veia els DVD's de la primera temporada de les Gilmore Girls, es pot ben dir que va ser una tarda perfecta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada