dijous, 7 d’octubre del 2010

El curs que no faré (i em moro per fer)

Amb la meva complicada agenda d'estudis a distància (una carrera a la UNED, un idioma la UOC), un treball que roba massa hores i les eleccions municipals a la cantonada, no em puc ni plantejar seriosament apuntar-me a aquest curs. Però ja us avanço que l'any vinent esperaré en candeletes que el repeteixin. Que de quin curs parlo? Del que organitza en línia l'Oxford University dedicat íntegrament a Jane Austen. Comença al gener, costa només 180 lliures si ets resident a la Unió Europea i sí, està dedicat de principi a fi a analitzar les obres de Jane Austen.
Jo em quedaré sense tastar-lo enguany, però si a algú més li interessa, que sàpiga que les inscripcions estan obertes! I imagineu que bé que quedarà allò de "estic fent un curset a la universitat d'Oxford"... En el meu cas, un altre any serà, no?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada