dijous, 1 de gener del 2009

Benvinguts al 2009!!!



La nit de Cap d’Any no és la meva favorita de les festes nadalenques, perquè sempre em fa molta mandra sortir, i acostumem a quedar-nos  a casa tranquils. I va encara pitjor si estàs morta de son perquè has començat a treballar massa aviat!!
De totes formes, ara enfilo el 2009 amb moltes il·lusions, especialment després dels bons records d’aquest 2008 que hem acabat. Perquè aquest ha estat sens dubte l’any dels viatges: primer vam fer la meva primera incursió a les Terres de l’Ebre amb la ruta de la Batalla de l’Ebre, però el veritable plat fort va venir al mes de juny amb un vol a NY, un cotxe i 6.000 quilòmetres per creuar els Estats Units de l’Atlàntic al Pacífic. El viatge de les nostres vides! (de moment, és clar...). I a la tardor, un epíleg també inoblidable: el viatge a Egipte, un país que m’ha fascinat com cap d’altre i que manté viva la flama de la passió per la història.
En l’apartat de la lectura, també estic força satisfeta, ja que aquest 2008 he llegit 15 llibres, que, tot i no ser una xifra espaterrant, sí que denota una recuperació respecte dels pobres resultats d’anys anteriors. Destaco especialment la grata sorpresa de Dracula i, sobretot, Frankenstein, i haver estat capaç també d’acabar amb la lectura de les grans obres de Jane Austen, que ara mateix em veuria incapaç de classificar per ordre de preferència.
L’any 2009 arriba també carregat de projectes de viatges i llibres. En el camp de les lletres, estic totalment capbussada en Wuthering Heights, que no crec que duri gaire a les meves mans... I tinc preparat un altre clàssic: Grandes Esperanzas, de Charles Dickens (que he aconseguit malgrat que la biblioteca continua en estat d’assetjament...). I sobre els viatges, de moment ja tenim del tot muntada una escapadeta a Paris per veure un concert de Depeche Mode!! Com que en aquesta gira no vindran a Barcelona ni Madrid, i les opcions de Bilbao-Sevilla-Valladolid no ens convencien (a més que els preus eren prohibitius)... Ara ja tenim muntada la nostra expedició a la capital francesa amb tres dies d’estada, i com a mínim mig dissabte dedicat íntegrament a anar de compres pel Forum Des Halles!!
I per les setmanes que segueixin aquesta excursió, ja estem començant a bastir tota una expedició per Suïssa, que espero que puguem anar concretant en els propers mesos. Així que, benvingut 2009!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada