divendres, 3 de setembre del 2010

Impressionant Jamie Cullum

Us vaig comentar la setmana passada que, un altre cop, hi havia un concert als BBC Proms impossible de perdre's: el concert de Jamie Cullum amb la Heritage Orchestra. Avui ja es fa tard per poder escoltar-lo en diferit a la web del festival (tan sols els guarden set dies, suposo que per problemes de memòria, perquè si no, no m'ho explico), però, per sort, el youtube ens dóna sempre una sortida. La BBC ha penjat alguns dels moments estelars d'aquest festival al seu canal de youtube i, tot i que no sé fins quan els mantindrà (el canal és molt aficionat a despenjar vídeos sense previ avís), aquí teniu una mostra d'un concert meravellós. Seriosament, ho vaig passar genial escoltant aquesta actuació, i encara que no m'agrada gaire el jazz, he de reconèixer que l'aproximació de l'estil cap al pop que fa Cullum m'ha fet interessar-m'hi una mica més.



Per cert, si algú havia intentat veure el vídeo d'Oklahoma del prom de Rodgers and Hammerstein II a un post anterior i no havia pogut perquè el vídeo havia desaparegut de la xarxa, sapigueu que ja el torneu a tenir disponible al mateix lloc després que hagi enllaçat el vídeo oficial.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada